CRONICI

The Melvins: Big Business și Melvins Lite@VK* Club, Bruxelles BE – 24 aprilie 2013

20130301-123116-204286”Hello music lovers! Eu sunt Buzz și cânt în The Melvins. El este Dale și cântă în … The Melvins. Acesta este Trevor Dunn; și el cântă în The Melvins.” Din discursul în maniera caracteristică a lui Buzz Osborne, muzician cu un stil total independent, mentorulul din tinerețe și prietenul lui Cobain, fondator Fantômas și, bineinteles, The Melvins, trupă citată ca influență de către orice trupa grunge, dar și de Tool sau Mastodon. (citește tot articolul)

Black Rebel Motorcycle Club @Ancienne Belgique, Bruxelles – 1 aprilie 2013

BRMC-

Black Rebel Motorcycle Club, grup al cărui nume este preluat din filmul The Wild One (1953, Marlon Brando), sunt un trio din San Francisco, California, format în 1998.

Swans @ Sonic City în Kortrijk, Belgia – 02 decembrie 2012

swansGira nu doar orchestrează ce se întâmplă pe scenă, ci împinge, chiar cu gesturi fizice specifice, într-un efort șamanic de nedescris, energia de acolo către sală. Percepţia e disonantă, ce vine de pe scenă invită la provocarea de a vedea, nu cât reziști în public, ci cât eşti de deschis să primeşti exact arta sunetului fără menajamente. (citește tot articolul)

Karma to Burn și Honky @VK* Club, Bruxelles BE – 07 octombrie 2012

karma to burnOmniprezenți în Belgia, de această dată în cadrul unul turneu numit de câtre organizatori ”Revenge of the Rock & Roll Monsters”, Karma to Burn au cântat în Clubul VK* Concerts. Alături de ei pe afiș, Honky, o trupă din Austin Texas, și olandezii Peter Pan Speedrock, pe care însă nu i-am vazut acum. Un mix extrem aș zice, după stilurile și proveniența trupelor. (citește tot articolul)

Public Image Ltd. @ Concorde 2, Brighton UK – 15 august 2012

public_image_LTDNu a fost un concert de reuniune, nu a fost un concert de promovare de nou album, ci o reinventare live menită să ajungă la public, oricât de acelaşi sau de schimbat ar fi el. Şi exact acest lucru mi se pare de admirat la Lydon, care nu a fost niciodată prizonierul trecutului – a cântat pentru pubicul de azi, public în care nu şi-a pierdut încrederea. A cântat pentru o audienţă „who knows exactly what it’s doing”, cum s-a exprimat la final. (citește tot articolul)

The Computers and The K. @ Witloof Bar Botanique, Bruxelles BE – 11 ianuarie 2012

Clubul Witloof Botanique îmi amintește de ce am dezertat considerabil din locurile de mari concerte. Un club underground veritabil, un subsol cu pereți de cărămidă, nu foarte mare. Perfect pentru un concert cu prietenii într-o zi de lucrătoare. Cu atât mai mult dacaă este un concert de punk. (citește tot articolul)

God Is An Astronaut @ VK*, Brussels BE – 3 noiembrie 2011

Post-rock-ul este un stil foarte la modă acum, despre care am aflat relativ de curând și ştiu foarte puţine lucruri. Dar oricâte referinţe aș fi avut și oricât aș fi ascultat, ştiam că trebuie să merg la un concert ca să simt despre ce este vorba. Mi s-a întâmplat la fel cu Motorpsycho și Porcupine Tree, fără sa fac nici un fel de comparaţie între stiluri și trupe.  Iar concertul God Is An Austonaut a fost ocazia perfectă pentru aşa ceva. (citește tot articolul)

Down @Ancienne Belgique, Bruxelles – 14 iunie 2011

Îmi place să cred că muzicienii crează proiecte pentru că au ceva de spus, de transmis, din experiența lor dacă se poate, și nu doar pentru că așa se mai plătesc niște facturi. Dar cel mai bine este să te duci fără nici un fel de așteptări la Down, pentru că orice fel de experiență ai avea legată de metal, nu știi ce te lovește mai întâi: energia cu iz de anii ’90 a unui Anselmo total schimbat în bine sau greutatea sludge-ului, în intense repetiții și cu transformidabile influențe Sabbath. (citește tot articolul)

Roger Waters – The Wall Live @ Sportpaleis Anvers, Belgia 27 mai 2011

12 iPayDeşi păstrează puternic nota de clasic, acest The Wall nu se poate compara nici cu prestaţia Pink Floyd de acum 30 de ani, nici cu evenimentul din Berlin, chiar dacă „Hey You” e cântat tot după un zid complet, păpuşile uriaşe domina sala, porcul apare tot la „Run Like Hell”, animaţia e aceeaşi genialitate semnată Gerald Scarfe și, da, zidul se dărâma la final pentru ca band-ul să cânte „Outside the Wall”. (citește tot articolul)

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: